TOP 8 pravidel, po kterých zaručeně shodíte!

Ohodnoťte náš článek, budeme rády

Na snídani nevynechejte ovoce...

Na snídani nevynechejte ovoce…

Chcete shodit pár kilo? Poradíme vám zaručené a účinné triky, jak zlepšit své křivky! tyto triky na hubnutí prostě musíte vyzkoušet!

1. Dopřejte si občas sladkosti

Pokud si je zakážete úplně, dostihne vás neutuchající nutkání na sladké, kterému většina z vás podlehne.

Trik: Po snídani a obědě si můžete trochu zamlsat. Ráno potřebuje tělo rychlou energii z cukru a během oběda zas hladina inzulinu velmi nekolísá, a tak se nám cukr hned neuloží v bocích. Vychutnejte si proto rovnou po snídani či obědě 3 až 4 kousky sušeného ovoce, nebo 5 až 6 ořechů či 1 kousek ovoce. Po obědě je povolen občas malý kousek čokoládového koláče. Mlsejte dopoledne.

2. Dejte si pořádnou snídani

Ráno nemáte čas nasnídat se? Dáte si jen kávičku a ještě máte dobrý pocit, že jste ušetřili kalorie? Chyba!

Trik: Se správnou snídaní nastartujete spalování tuků. Dopřejte si celozrnné pečivo, topinky s máslem, marmeládou, medem a k tomu ovoce. Nebo müsli ze 100 g ovesných vloček, 1 jablka, 1/2 hrušky, 1 lžičku citrónové šťávy, 2 lžíce smetany a z 2 PL sekaných vlašských ořechů.

3. Vyhýbejte se živočišným tukům

Klobáska ze stánku voní opravdu lákavě. Ale živočišné tuky jsou ve velké míře nezdravé a tloustne se z nich.

Trik: Dopřejte si tyto potraviny nejvíce 3x do týdne. A to jen 75 až 150 g na oběd nebo večer. Vybírejte raději hubenější alternativy, jako je šunka s nízkým obsahem tuku, mozzarella light nebo tvrdý sýr s obsahem tuku do 30%.

4. Ochutnejte sójové výrobky

I v uzeninách a paštikách je hodně živočišného tuku, proto se jim raději vyhýbejte.

Trik: Vegetariánské pomazánky a paštiky najdete v různých příchutích. Například rajčatová, uzená či s příchutí sýra. Tyto rostlinné produkty si dejte s chlebem na snídani nebo na oběd.

5. Na oběd se najezte do sytosti

Na oběd nehladovte, právě naopak, je čas na pořádné hodování. Svalová tkáň je nejaktivnější během oběda. Tělo přijme rychle sacharidy a bílkoviny a přemění je na energii.

Trik: Svůj oběd si připravte z následujících 3 potravinových skupin

  • Sacharidy: 100 až 125 g těstovin; 100 až 125 g rýže; 100 až 125 g chleba; 200 až 300 g brambor; 150 g hranolků
  • Bílkoviny: 150 až 250 g drůbeže; 150 až 250 g masa; čerstvé luštěniny; 150 až 250 g ryby; 150 g sójových produktů
  • Přílohy: 2 vejce; zelenina; salát; houby; bylinky

6. Dodržujte alespoň 4-hodinovou pauzu bez jídla

Neustále přijímání potravy nedělá našemu tělu dobře, protože tělo stále produkuje inzulín, což způsobuje efektivní ukládání tuků.

Trik: Mezi snídaní, obědem a večeří byste měli dodržovat 4-hodinovou pauzu. Při mlsání jsou dovoleny jen bílkovinné dobroty. Dopřát si můžete i syrovou zeleninu (okurky, rajčata), 5 mandlí nebo 1 misku zeleninového vývaru. Kromě toho pijte hodně vody.

7. Večer buďte zodpovědné

Chléb? Těstoviny? Čokoláda? S tím byste neměli večer vůbec počítat. Dejte si bílkoviny, které nastartují spalování tuků i během noci.

Trik: Na večeři si můžete dopřát mléko, sýr, drůbež, maso, ryby, vejce a sójové produkty (vybírejte nízkotučné varianty). K tomu salát nebo zeleninu. Kukuřice, mrkev, hrášek nebo bílé či červené fazole jsou tabu.

8. Relaxujte

Relax není dobrý jen pro duši, ale i pro ladné křivky. Během stresu vylučuje tělo hormon kortizol, který nás zaobluje.

Trik: Naučte se pár cviků z jógy nebo meditujte. Jednou denně byste si měli najít čas na 10 až 20 minut cvičení.

Zdroj obrázku: Freeimages.com

Sdílejte článek, budeme rádi: 

Zanechte komentář, budeme rádi

Email nebude publikován


Souhlasím
Tato stránka používá „cookies“ k dodávání služeb v souladu s dohodou. Podmínky pro ukládání „cookies“ nebo pro přístup k nim můžete nastavit ve svém prohlížeči. Více informací.