Jak spálit při cvičení venku více kalorií? Přečtěte si našich 9 tipů!

Jak spálit při cvičení venku více kalorií? Přečtěte si našich 9 tipů! 4.50/5 (90.00%) 4 votes

fitnessFitness centra sice nabízejí skvělý výběr pomůcek pro cvičení a navštívit je můžete za jakéhokoliv počasí, ale pokud milujete přírodu, nenecháte se tak snadno přemluvit na změnu. A jistě děláte dobře. Protože vedle klasického cvičení můžete přidat ještě pár triků pro lepší postavu.

1, Změňte se na dítě

Super rada. Zbavte se jakýchkoliv obav a nebojte se dobře venku vyřádit. Zajděte na dětské hřiště, když už není tak plné návštěvníků a prolézačky využijte i na cvičení, které bude velmi podobné tomu v posilovně.

2, Lavička

Když rádi běháte, využijte ji ještě v úvodní části na zahřátí. Ideální je na celkové posílení končetin. Posaďte se na ni s nohama doširoka, ruce položte vedle těla a zapřete se. Procvičte si na lavičce také nohy. Zejména na protažení končetin je lavička opravdu super.

3, Vezměte si s sebou karimatku

Jakmile bude lepší počasí, vezměte si s sebou tuto pomůcku. Cvičením na čerstvém vzduchu někde v parku spálíte více kalorií a také pomůžete vašim plicím. Karimatku si klasicky položte a dělejte protahovací cviky a cviky na břicho, kliky. Fantazii se zde meze nekladou.

4, Vytvořte si sérii cviků

Z domu si můžete vzít několik pomůcek, z nichž později vyrobíte sérii cviků. Zapojte vlastní kreativitu a použijte i pomůcky, které nabízí příroda. Přeskakujte různé překážky, vezměte si švihadlo a místo činek použijte láhve s vodou.

5, Běžecká hvězda

Krátké sprinty zahřejí tělo více, než delší maratony. Musíte na ně v krátké chvíli použít více energie, a tak i kalorie odcházejí rychleji. Najděte si proto nějaký rovný chodník, případně běžeckou dráhu na školním hřišti a zasoutěžte si vždy sami se sebou. Vydržte běžet 20 vteřin v kuse naplno, pak si dejte pár protahovacích cviků. Párkrát to zopakujte a kalorie poletí pryč.

6, Pískoviště

Tento tip je určen spíše pro ty, kteří mají soukromý dům a mohou si udělat vlastní pískoviště. Pokud by vás viděli pobíhat bosou na dětském hřišti, bylo by to zvláštní. U některých jezer nebo ve sportovních rezortech však najdete místa na plážový volejbal, které můžete také využít ve svůj prospěch. A proč vlastně? Takové cvičení více šetří vaše klouby a určené je i pro lidi s větší nadváhou. Nebudete cítit takovou zátěž a kilogramy půjdou dolů snadněji.

7, Správná obuv

Záleží na ní nejen ze zdravotního hlediska. Pokud se budete cítit dobře a nebudou vás bolet nohy, dokážete i déle cvičit a mít větší trpělivost. Mrkněte na to, jak vybrat správné běžecké boty.

8, Zaskákejte si

Skákání opravdu velmi dobře spaluje kalorie. Najděte proto v parku pár překážek, které zahrnete do vaší denní trasy a pojďte do toho.

9, Vyčistěte si hlavu

Přestaňte během cvičení myslet na cokoliv jiného, než na to co děláte. Vnímejte vaše pohyby a naučte se je tak správně kombinovat a koordinovat. Soustřeďte se jen a jen na sebe a svoje pohyby.

Zdroj obrázku: Freeimages.com

Sdílejte článek, budeme rádi: 

Zanechte komentář, budeme rádi

Email nebude publikován


Souhlasím
Tato stránka používá „cookies“ k dodávání služeb v souladu s dohodou. Podmínky pro ukládání „cookies“ nebo pro přístup k nim můžete nastavit ve svém prohlížeči. Více informací.